آیا سوالی دارید؟ از ما بپرسید

لطفاً سوالات زیر را بخوانید و اگر نمی توانید پاسخ خود را پیدا کنید ،
لطفاً سوال خود را برای ما ارسال کنید ، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

پاسخ ها

آیا جرمگیری برای دندان ضرر دارد؟

خیر، جرمگیری به منظور حذف پلاک و رسوبات روی دندان ها و با دستگاه اولتراسونیک انجام میشود و پلاک هایی که موجب التهاب لثه میشوند را از بین میبرد در جرمگیری هیچ تراش و آسیبی به مینای دندان وارد نمیشود و برای دندان نیز ضرر ندارد.

چرا هنگام استفاده از نخ دندان دچار خونریزی لثه میشوم؟ آیا بعد از خونریزی از لثه هم به نخ دندان کشیدن ادامه دهم؟

خونریزی از لثه ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیوفتد:

• مرتب از نخ دندان استفاده نمیکنید، اگر هر روز نخ دندان بکشید در ابتدا چند روز اول لثه ها دچار خونریزی و تورم میشوند اما به مرور خوب میشوند.
  • اشتباه نخ دندان میکشید، با کمک دندانپزشک و آموزش اصولی این کار را انجام دهید.

آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟

خیر، کاشت دندان با روش ایمپلنت یکی از راحت ترین جراحی های دهانی است که با کمک بی حسی های موضعی که در ابتدای درمان تزریق میشود، شما هیچگونه دردی را حین درمان احساس نخواهید کرد.

ارتودنسی دندان ها چقدر طول میکشد؟

مدت زمان درمان ارتودنسی به مقدار ناهنجاری دندان ها در هر فک و نیز سن بیمار بستگی دارد، اما میانگین مدت زمان درمان ارتودنسی حدود ۲ سال است که فرد باید هر ۴ یا ۶ هفته توسط دندانپزشک خود معاینه شود.

با درد بعد از عصب کشی دندان چه کنیم؟

درد بعد از درمان ریشه امری طبیعی است که با دستور پزشک و استفاده از مسکن های ضد التهاب میتوانید آن را کنترل کنید. نکته مهم حین استفاده از مسکن ها این است که آن ها را سر ساعت و قبل از بروز درد مصرف کنید.

چه زمانی باید دندان عقل را بکشیم؟
بهترین زمان برای جراحی یا کشیدن دندان عقل سن ۱۷ تا ۲۵ سالگی است، زیرا دندان عقل دیرتر از سایر دندان ها و در اکثر مواقع بصورت کج رشد میکند. در این مواقع دندان فضای کافی برای قرارگیری ندارد و موجب گیر غذایی و پوسیدگی دندان اطراف خود نیز میشود.

از ما بپرسید

اگر سوالی دارید از ما بپرسید